Blä!!!

Snälla, för fan!
     Alla som skickar runt idiot-kommentarer som "Vad önskar du dig i julklapp" eller "Bli medlem i..." - ge fan...

     Det finns ju bara ett syfte med det, och det är att folk ska gå in på avsändarens blogg - och kanske fastna där. Det är ju fullkomligt genialiskt - men jag orkar tyvärr inte bry mig om andras "så kallade liv".
     Jag har en väl utvald skara som jag följer noggrant - men ni andra behöver inte bemöda er med att försöka locka mig.
     Det finns ingenting som biter på den här pojken eftersom att jag redan har fickorna fulla av godis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för nyårslöften?

2007-12-23 @ 18:59:24
URL: http://www.morgankall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0