Fegt offerlamm

Det var celebert besök på fotbollsträningen igår.
    Emir "Elfsborg" Bajrami var nämligen med och lattjade lite - och, visst - det märks att han har utvecklats några stepp. Dessvärre hamnade han och jag i samma lag - var nog tur för honom...
    Träningen slutade annars i sorti för egen del.
    Som en geopard lurpassade jag på mitt offer, och när det väl var dags att fälla bytet så vände sig fanskapet om och fällde ut benet. Det blev tidernas motslag - och värst skada tog mitt vänsterknä som vreds om som en skurtrasa.
    Besvikelsen var stor när jag tvingades linka av planen, och trots flera försök till comeback så var jag tvungen att vandra ut med svansen mellan benen till omklädningsrummet.
    Idag är knäet stort som en luftballong. Vänta du bara, din lilla jävel. Vänta du bara...

PS. Införskaffade mig en ny frisyr igår. Nu spatserar jag runt med en form av helikopterfrilla på huvudet. Det var väl inte riktigt enligt beräkningarna, men när väl håret fått växa ut en bit så ska det nog bli som jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0