Grattis världen

Jag har nu bestämt mig för att offentliggöra alla mina filmproduktioner som jag gjort genom åren om "The Fag-gang".
     Den allra första - "The Fag-alert movie" - finns nu tillgänglig och det är den första delen ur första serien.

Jag vill bara poängtera en sak!
    Den här är ifrån 2005 och det var min första film som jag klippte ihop. Jag var grön på området och hade egentligen bara planer på att göra en film som en kul grej.
    Med andra ord: den här är inte så bra. Det är för mycket bilder och den är alldeles för lång. Men snälla - ta er igenom den här filmen så kommer det att bli mycket bättre framöver.
    Jag lovar.

Mycket nöje!!!

The Fag-alert movie

Kommentarer
Postat av: S

Kommer det att censureras? :D

2007-12-10 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0