It takes us no time to get there...

Självklart är det dags för en återförening, Ekka.
     Kanske det blir att ta några julöl tillsammans framöver - och sedan ramla dåliga gatan fram, hela natten lång?
     Jo, så får det bli.

PS. Min nya vän "Nick (and Johnny)" är den starkaste jag någonsin mött.
     Varje gång vi umgås så slutar det, nästan alltid, med att jag blir mörbultad och sedan plockar blommor på månen.
     Tur att jag har honom ändå, han har räddat många långsamma arbetsstunder på dagiset.
    

Kommentarer
Postat av: Torpa-sonen

Va på OK igår å skulle köpa fett. fanns inget tyvär men min gode innebandy hombre, ekka, va där å slet så vi drog käft ett tag istället. Vi kom fram till att det inom kort blir xbox360 turnering hos honom, så börja bunkra fisballs å folköl!

2007-12-04 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0