Ramlade gatan runt

Förtjusande kväll igår.
    Började bra med middag hemma hos den gode Sigvard. Lite vin, lite öl, lite cheesballs, lite Idol. Jag vet, gay-faktorn var hög - men ack så trevlig.
    Fortsatte sedan till "Gay" och Antonio som var hemma hos deras polare Putte. "Walle på topp" var oxå där. Därifrån blev det sedan en sunkig alkis-bar där vi inte stannade länge, innan vi tillsist hittade till Nybron där kvällen fortsatte lika förtrollande som vanligt.
    Torpa-sonen uteblev - han var på världens största julbord tillsammans med Linda Bengtzing, Markoolio och Moneybrother, och Jag-älskar-barn-mannen satt hem och grinade över pengar han inte har.

Idag var det segt - som alltid efter en förtrollande kväll - men lite nytta blev gjort tack vare bevakandet av Kungsörs IBK. Synd bara att de torskade, det är fan riktigt tråkigt att intervjua en sur coach efter matcherna men den här gången var det inte så farligt. Han var nöjd. Hu?

Såg också The Heartbreak kid. Bra film, inte det bästa ifrån Farrelly-bröderna eller Stiller men som alltid när det gäller dessa herrar så blir det bra skit. Alltid.

Just ja...
     Herre min körs, om jag skulle bli erbjuden att leka lite med en gåsatös så skulle jag inte tacka nej. Inte ens för allt brännvin i Norrland.
     Tänk på det, Jag-älskar-barn-mannen.


Så här trevligt kan två pojkar ha det på tu man hand.

image16

image15

image17

Kommentarer
Postat av: Sanna

Läskiga tapeter!

2007-12-02 @ 12:25:44
URL: http://kontrakt.blogg.se
Postat av: Simon

Magisk kväll!
Have to do that again sometime.
Snygga tapeter föresten, såna skulle man skaffa sig!

2007-12-02 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0