Show-man

...och sen så kom han. Skäggig och med mössan på svaj.
      Martin Stenmarck was in Kungsör.

      Undrar om karln visste hur kallt det var ute när han stod inne i logen (nåja) och drog på sig sin luvtröja. Tror inte det.

      Men fan, den mannan kan faktiskt underhålla. Ensam med en mikrofon och gitarr lyckades han faktiskt charma stora delar av publikskaran, uppbackad av ett band som lyckades gömma sig på ett väldigt mystiskt sett.
     Kul för Kungsörarna - och skönt att vi slapp någon jävla Idol-snubbe som folk redan glömt namnet på. Får fortfarande en obehaglig känsla när jag tänker på Darins framträdande förra året.
     Och ja...jag ger mig tillslut. Det finns faktiskt en viss person som har slående likheter med Mr. Stenmarck.
     Skulle bara den personen lyckas odla lite svart skägg, istället för råttfärgat, så skulle det vara bärlikt, faktiskt.

Självklart ska vi titta på filmen, A. Kom ihåg att jag en gång i tiden visade upp mig inför en hel biosalong i enbart en elefantsnabel-tanga - så livet handlar om att kunna bjuda på sig själv.
     Juldagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0