Svar på tal

Lugn, Mikaela.
    Efter Åtta är inte överspelad av något vuxenlarv, utan finns i tryggt förvar i min filmsamling. Vi får samla ihop Efter Åtta-gänget nån gång och njuta av det mästerverk som vi lyckades skapa.
    Men en varning till dig, Anna. Allt finns med - ingenting är bortklippt!!
    Bara så att du vet.

...och ja, S, det var en bra låt som du länkade till mig. Ingenting som jag sket i brallan av förtjusning över, men dock en bra låt.
    Att sen påstå att Jag-älskar-barn-mannen uppskattar bra musik mer än mig...jag menar - det är ju bara jättedumt sagt.
    Verkligen jättedumt.

Förresten P-lex...
    Vad var det du sa om stekare?
    Var det: "Istället för stekare - stänkare"? 
    Kommer bara ihåg att det var fruktansvärt roligt. As always, min käre P-lex. As always.

Kommentarer
Postat av: Anna

vette fan om vi ska se den där filmen.. det är ju lite pinigt..=) hehe.. så jävla dumt, kommer alltid att finnas kvar... vi drar den på pärlan vi ska ha snart(?!) får ju höra av sig när det blir dans, som det mest är hela tiden.. martin stenmark var ju rolig idag btw..

2007-12-09 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0