Svar på tal...och lite till...

Jag vet att det är Acne-jeans, S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     Kom på det efter en stund att jag sagt fel, men vem i hela blåbärsskogen bryr sig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars blir det julbord ikväll - igen.
     Fan jag blev trött på skiten redan efter första julbordet på tidningen - och nu ska man vandra den vägen för tredje gången.
     Inte fan lär de ha min korv heller.

Helgen var annars katastrof, ur referat-synvinkel.
     Hade hur mycket som helst att göra på söndagen. Okej om alla jobben hade varit utspridda under hela dagen, men nu satt jag inne i pressbåset i Sparbanken Arena klockan fem och skrev på fyra olika artiklar - samtidigt! Mitt i all stress fick jag SMS av Ström som undrade om jag kunde ta ytterligare en grej.
    No way, José, så klart.
    Inte blev det bättre av att allt jag skrev blev skit. Ren skit.
    Förlåt, kära läsare. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: S

Jag är inte nöjd

2007-12-17 @ 20:07:54
Postat av: Torpa-sonen

jag skrattar mig blodig... och ett tack till min skarpögda sakletarblick vore vackert
:-*

2007-12-18 @ 00:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0