The Night of Jack Daniels

En ytterst trevlig kväll - igen.
    Gårdagen började med förfest hos Jag-älskar-barn-mannen, och det blev en sådan där förfest där tröjorna slängdes och rösten blev hes. Tack Jippi Jäh, tack!!!
     En sur taxichaufför, två klämda fingrar och lite allmänt fylletjafs så var vi inne på Nybron. Där träffade vi Emma-moe och Ida-hoe + plus en ettrig liten gåsatös som var som en igel på Jag-älskar-barn-mannen.
     Det var kärlek, det var dans, det var romans. Tyvärr inte för egen del, men det är kul när det går bra för andra...
     Kvällen avslutades med ett raveparty till efterpärla. Tyvärr nickade undertecknad till mer än en gång, så jag missade allt ståhej.
     Eller?
     Natten tillbringades på "bortaplan". Tyvärr betydde "bortaplan" en trång soffa i Sigvards lägenhet. Du måste verkligen skaffa en stor skinnsoffa, grabben. Gärna en stor jävel så att jag kan ha "bortamatch" på "hemmaplan".
    Eller...ja nåt sånt...

Här har du dina jävla bilder, S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image19


Va fan! Är det fler än jag som tycker att det bara är en person som njuter på den här bilden?

image20

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt klart lyckad kväll/natt.
h0e kanske visar sin njutning sådär..

2007-12-08 @ 20:26:08
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: simon

Kommentarer. Återigen bevis på min överlägsna vetskap om hur samhällett fungerar!

2007-12-09 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0