Ugh!!!

Fan va kul det är att slå sönder saker!
     Var nere på Runevallen idag och hade rivningsfirma tillsammans med Jag-älskar-barn-mannen. Så fort man fick släggan i handen så växte de primitiva känslorna fram och man förvandlades till en stenålders-människa. Stackars de väggar som fick utstå min vrede idag.
      Jag slog och slog och slog och slog, men jag vet dessvärre inte vad det var jag var arg på - men nånting var det fan.
     Jag-älskar-barn-mannen upplevde samma känslor, så nu har vi planer på att öppna egen firma. AB Slå sönder hårt.

Uh hu hu...det var jävligt nära att EM nästa sommar förvandlades till en mardröm, men istället för Frankrike, Holland och Rumänien så blir det nu betydligt behagligare Spanien, Ryssland och Grekland.
      Tuff grupp, så klart, men ack så mycket mer möjlig än Dödens dödligaste grupp som det kunde ha blivit om vi hamnat med "vin-gossarna", "majja-nissarna" och "Hagi-pojkarna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0