Veckans frisyr

Från hösten 2003 så drar vi nu vidare till sommaren 2004.



image26

image25



Så tänkte jag: Så - jag hade låtit håret växa efter att jag rakat skallen - och det blev väl som det blev. När nu sommaren började närma sig så kände jag för kort hår igen. Frisyren i sig är ju inte speciellt anmärkningsvärd - lite ordinär sådär.
      Tittar jag på bilderna nu så tycker jag att jag ser ut som en liten pöjkvasker med vax i håret. Det är lite för mycket pojkband över det hela.
      Vid den här tiden så var det ganska "inne" med att ha en halv mohikanfrisyr. Alltså, en slags tuppkam i mitten fast utan de rakade sidpartierna. Det jag försökte med var väl en variant av det - då jag med vax brukade ställa det bakre håret rakt upp. (hmm...hur blev den där formuleringen egentligen?...)
      Nåja, kort och poppigt kan man väl säga, men inget som jag var riktigt nöjd med.
      Varken nu eller då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0