Veckans frisyr

Vi går vidare i arkivet. Härnäst - sommaren 2005.

image51

 


Så här tänkte jag:
Tillslut insåg jag att hockeyfrillan...inte var någon bra idé. Så då kom den fram igen - min gamla kompis rakapparaten. Det var sommar och det kändes skönt. Jag minns att David Beckham nyligen rakat sig vid den här tidpunkten, och det spelade säkerligen in en del i mitt beslut att raka av skiten.
Jag har ju ett väldigt smal ansikte, vilket gör att jag ser väldigt lite ut när jag inte har något hår på sidpartierna, men det orkade jag dock inte bry mig om.
Att raka skallen på nytt är något som ständigt frestar mig då jag har en tendens till att ständigt vilja drastiskt förnya mig. Dessvärre brukar jag alltid komma på ett antal anledningar till att låta bli. Men även fast jag kanske inte visar mig ifrån min bästa sida med ett rakad hjässa så är det nog snart dags igen.
Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0