Wasted night

Det dunkar i mitt huvud, gott folk!!

Trots min tvekan till utgång så blev det som det alltid blev.
     Jag hängde med.
     Tyvärr blev det som jag föranade - en värdelös kväll på Lotus. I alla fall för min del - men resten av grabsen tycktes ha kul som vanligt. Själv gick jag runt med stapplande steg, med dimman i blicken och med en enorm längtan hem till kudden. Ont i huvudet hade jag också. Trodde att huvudvärken skulle gå över om jag svepte en 6:a Jack (I know) - men det blev konstigt nog bara värre. Försökte sen muta grabbarna med att bjuda på kebab om de tog mig därifrån, men de var omutliga. De jävlarna.
     Aja, nu lägger vi den här kvällen i soptunnan och blickar fram emot juldagen. Dessvärre blir det på Lotus då också, eftersom alla krogarna bestämt sig för en gemensam mobbning mot oss 20, 21 & 22-åringar.
    
image39



     

Kommentarer
Postat av: Emma

Förpärla hos mig på juldagen ^^

2007-12-23 @ 14:15:03
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: jone

aha, trevligt. jag har faktiskt känslan av att det kan bli den bästa kvällen någonsin - och den här gången menar jag det...

2007-12-23 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0