Bandstarter

I have a new baby. Den kallas Probe Whiskey och får mig att smälta av välmående. Det blir som det bästa av två världar - snuff & whiskey. Eller wchiskey, som det numera heter.

Annars har jag startat ett band. Det är jag och tre ungar på dagiset. Eller...egentligen är det fyra ungar, men en av dem verkar inte vara så seriös, så vi får se hur det blir med honom.
      Efter noga övervägande kom vi fram till ett bra bandnamn. Först "namedroppa" vi några namn, och mitt förslag Regnbågsbandet buades snabbt ut. Andra förslag var De coola killarna och Jäh!, men tillslut kom vi fram till ett tufft och häftigt namn. Bandet heter nu Döskalle och jag valde snabbt mig själv till sångare. De övriga spelat gitarr och den killen som inte var så seriös spelar trummor. Hoppas fan att han börjar ta bandet på lite större allvar, för vi behöver hans trummor.
      Det vi började med var att lära oss att hoppa rock'n'roll-hopp. Ni vet när man hoppar upp i luften med benen i spagat.

Sverige-Lettland ikväll. På plats på Råsunda - jag, Sigvard, Torpa-sonen och Jag-älskar-barn-mannen.
     

Kommentarer
Postat av: Emma

Läge att vänta på er första singel kanske ;)

2007-11-21 @ 23:31:46
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0