Dagens låt

"När ni faller, faller ni hårt" med Gyllene tider.

*  *  *

Ha ha! Där blev ni allt förvånade va?
    Jag har gömt mig här och väntat på rätt tillfälle att få blotta mig. This is the moment.

Förferre hos Bläckfisken igår. Jag var där - men ändå inte.
    Eftersom jag skulle iväg till sommarstugan tidigt nästa dag så ville jag inte vara ute och slira kvällen innan - så jag stannade snällt och disciplinerat hemma.
    Men ett tag var jag med i alla fall.
    Först blev det lite non-shopping på stan (även om vissa skippade "the non-thing". Fika/mat därefter på Waynes coffee följdes av landning hemma hos Bläckfisken. Väl där agerade moi DJ i cirkus 15 minuter, innan TP och ett till synes fucked up kortspel tog vid.
    Efter att jag dreglat färdigt till Mat-Tina på Let's dance så blev det hemåtfärd. Aningen ångestladdat, men va fan... Det får bli en Sagan om konungens återkomst II, istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0