Dimmiga dar

Jag var bara inte gjord för dessa dar...
       
Det blev utgång igår ändå.
      "Studenten" var hemma, så han och jag tog bilen in till Sigvard för party i dennes lägenhet. Jag-älskar-barn-mannen skulle spela på en fest med sin farsa, så han uteblev - och "Gay" skulle på Kent i Stockholm, så han uteblev. Torpa-sonen dök upp lite senare, och efter honom kom ett halvt fotbollslag och en ishockeyspelare för att förfesta med oss pojkar.
        Likör & mjölk värmde upp magen, och en hink vin satte därefter ribban (förlåt Sigvard för mattan, hoppas det gick bort - igen...). Fotboll, 0-3, knappt anmärkningsvärt tyvärr, och sen stapplade skaran iväg.
       Jag dansade med mig själv och jag dansade mig galen, sen dansade jag med spyan på trottoaren.
       Träffade en fantastiskt trevlig ordningsvakt. Inte nog med att han lät mig gå förbi i kön till garderoben - han höll även sin hand ömt om min arm och följde med mig ända fram till dörren, för att sen avsluta med ett vänligt"Tack och hej."
       "Tack och hej - nästa tjej!!!" skrek jag då åt honom, otrevligt nog...
        Eller ja...nåt i den stilen.

Idag har jag haft huvudvärk, ledvärk och mensverk, vilket inte alls varit kul.
       Bieffekten av en förtjusande kväll.

Kommentarer
Postat av: Morgan

"Jag älskar barn-mannen..." det låter som jag själv skrev Pippi...:)

2007-11-19 @ 09:29:54
Postat av: Simon

Hur är det med snoken? Haha,,
Corner kanske ger dig lite tillbakablickar om du inte kommer ihåg!

2007-11-19 @ 14:29:06
Postat av: Emma

Tung kväll va ^^

2007-11-19 @ 17:42:53
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0