?#¤# :( # :( # :(

Den där jävla Edman...
    Fick reda på att han skulle "ringa lite" i helgen. Slog upp tidningen och såg då att allt skit som händer i helgen är sånt som ska ringas in. Karl kommer ju käka upp hela KAK's sporthändelser i helgen.
    Var tvungen att fråga "de där bort" vad fan det var frågan om. Svaret blev: "Han är snabb, precis som du. Så ni är duktiga båda två".
     A tjena.
     Jag använde en smått irriterad ton, varpå "de där borta" snabbt avlsutade samtalet med ett: "Nej nu måste lägga på. Hej. (KLICK)"

Om nån vill träffa mig ikväll så finns jag på Nybron i Eskilstuna.
    Ni hittar mig antagligen vid baren...

Kommentarer
Postat av: Morgan Kall

Vad det inlägget det bästa du kunde komma med. Patetiskt...

2007-11-30 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0