Good times

Kul kväll igår.
    Det började bra med bowlingen, där moi blev poängbäst i vårat lag och därmed också bästa av alla Fags. Tyvärr presterade inte alla i vårat lag sitt allra yttersta - inga namn Sigvard - så någon lagseger blev det aldrig tal om.
    Fortsatte därefter till Oasen för lite käk och relax. Riktigt nice, lär bli fler gånger. Spelade där lite mjuktennis och kamperade då ihop med Jag-älskar-barn-mannen, men hans returer var bedrövliga så det blev bara en match för oss...
    Sedan bar det hem en kort sväng till Sigvard för lite "påfyllning", Jippi jäh!! och charader, innan vi begav oss ut i den fruktansvärda kylan för att sluta upp med övriga i laget som hade samlats hemma hos Ralle. Dock bodde han på andra jävla sidan stan, så det blev en lång och kall promenad till en lägenhet som vi inte visste vart den låg. Efter lite katastrof-instruktioner ifrån Kapten Oreskovic så hittade vi tillsist till Ralle, där folk minst sagt började bli varma i kläderna.
    Höll på att sluta illa för egen del, då jag kände att en repris av förra helgens alkohol-vansinne var på väg, men det ordnade upp sig tllslut.
    Hamnade på VIP-avdelningen på Harrys där den ena djupa disskusionen avlöste den andra. Förlåt Tobbe om du tog illa upp, men jag var på ett sådant där ärligt humör. Tack Jari för ett roligt, intressant och lite nedvärderande samtal om mig själv. Förlåt Savela för whiskeyn som aldrig blev av.
     Upptäckte efter ett tag att jag var ensam kvar på Harrys, tror jag, då alla andra Fags hade dragit till Lotus. Kom ändå dit efter en stund där kvällen avslutade väl.
     När vi sedan skulle åka hem hade vi ingen buss att åka hem med, som planerat, så det blev övernattning hos Sigvard.
     Missade tåget hem idag så det blev en föräldra-skjuts istället.
     Lite seg träning, där gårdagen satt kvar i bröst, huvud och hals, men fan vad mål jag gjorde tillsist efter ha missat 76 givna lägen.
      ...och så sitter man här.
     Helvete vilket långt inlägg, men det går ju inte att sluta skriva märker jag.
     En annan grej jag har märkt är att det inte blir så mycket inlägg på helgerna.
     Skärpning.
     Nej, nu ska jag gå och göra en grej...


Förresten...
     Nära skjuter ingen hare, Jag-älskar-barn-mannen. Verkligen inte. "Looks like you didn't make it".
     Mackan var ju bredd och klar, med ost och allt, men ändå var du inte hungrig. Why exactly, why? Why?
     
Kom telefonsamtalet allt för nära sanningen, månne?
         


Kommentarer
Postat av: Morgan Kall

kul... jag hade förträngt telefonsamtalet... och mackan var verkligen inte för mig och äta just den kvällen...
Fucker...

2007-11-26 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0