Merde!

Det började redan förra veckan, och jag befarade det värsta när jag slog upp tidningen - min tidning!!! - igår morse.
      Hotet från Köping, fu##ing j#vla k#k-Edman, var tillbaka. På riktigt.
      Mannen som retade upp en hel ort genom att skriva Kungsörs Hockey istället för Kungsörs IK härjade åter fritt, och nu går ingen säker igen.
      Märk väl att när jag skriver "hotet" så är det inte riktat mot mig, utan mot hela den journalistiska överlevnaden.
      Han stinker avföring, helt enkelt.

Visst, jag tilldelades det mest prestigefyllda uppdraget i och med att jag bevakade IFK Arboga som tillsammans med KIS bandy har högsta prioritet på tidningen. Men det går inte att komma ifrån att den där bacillen hade fler uppdrag än mig, bland annat Kungsörs IBK - ett lag som jag följt hela säsongen - och allt det jag byggt upp kring KIBK är nu raserat tack vare fu##ing j#ävla k#k-Edman.
      Efter att ha huserat fritt på tronen i nära tre veckor så är han nu tillbaka för att sprida skräck i regionens alla lag, och vem vet vad han tänker skriva härnäst.
      "Köping Hockey nära ta klivet upp i Allsvenskan" ??!!??!!

So, we meet again.
     Bring it. 

Kommentarer
Postat av: Pontus Edman

Det kanske finns en anledning till att jag får fler uppdrag än dig, f##king j#vla k#k-björklund!

2007-11-27 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0