Ögongodis? Jag?

Så var det helg igen. Skönt. Trött.
    Jobbig - men fantastisk - vecka. Som tur är finns det ett ansikte som gör att tiden stannar. Lyckan personifierad.
    
Bra match i Arboga igår. Vinst och lite klirr framåt i målväg.
    Kände mig som en jävla rockstar när jag stod i IFK's omklädningsrum efter matchen och intervjuade tränare och spelare. Inte just för att jag stod "inne i IFK's omklädningsrum" - har jag gjort en del gånger nu - men för att utanför stod en massa kids och hängde och tittade beundransvärt in i omklädningsrummet.
    Tro inte att jag missade Er två tjejer som sucktade efter mig. Men jag gav dem blicken "sorry girls, jag ser att ni spanar in mig,men jag är inte intresserad".

Ikväll blir det lagfest med bowling, oasen och utgång. Kan bli världens bästa kväll någonsin.

Just ja...igår så var det en treåring som kallade mig "jävla pucko" när jag inte kunde knyta hans leriga skosnören.
     Har aldrig känt mig så liten som jag gjorde då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0