Phone-call

Fick ett uppskattat telefonsamtal häromkvällen ifrån tidningen. Varför vet jag egentligen inte, det hade varit en helg som alla andra. Lite handboll, lite bandy, lite hockey, lite innebandy, sådär...
         Men tydligen tyckte Ulf "The Man" Eneroth att detta var en helg utöver det vanliga, en helg där turbon var på max och kvalitén var...ja, inte långt därefter...
         Missförstå mig inte - glädjen spred sig snabbt inom den lilla pojken. Men det roliga är att det inte alls hade  gått raketsnabbt under helgen. Tvärtom, jag jazzade runt i ett hyfsat sömning tempo och tog det lugnt (hann till och med en fars dag-fika uppe hos morfar o mormor...).
         Frågan är: vad hade hänt om jag verkligen satt mig ned under helgen och tokskrivit allt i ett sträck?
         Sportredaktör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0