Superbad? Nej...

Hade inga höga förhoppningar om att "Supersugen" skulle få mig på gott humör - men boy hade jag fel...
      Hormonerna formligen kräks ut konstant under filmen och komiken är så självklar, så direkt.
      Men jag förstår om man har svårt att uppskatta den här filmen om man bevittnar den på bio...tillsammans med sin flickvän...inga namn... "Supersugen" är nog en guy-movie, trots allt...

Guldbollen till Zlatan - ganska givet. Tittar man tillbaka på den säsong han haft hittills så känns plötsligt Elias låt om Zlatan självklar. Det fanns dock en liten, liten utmanare i Tobias Linderoth som varit ovärderlig för landslaget under en längre tid, men ingen kickar verkligen inte fotboll som han - Zlatan, Zlatan.
       Annars känns fotbollsgalan otroligt mossig under TV 4:s regi. Konstigt nog. Fyran brukar ju vara modern och flashigt underhållande, men jag menar...Dogge & Tomten, Peter Jöback & Pernilla Wahlgren...nej...
       Tillbaks till SVT med skiten så det blir kvalité igen. Kanske Jörgen Mörnbäck tittar förbi?

Ciao!

P.S. Den årliga  "Alternativa Fotbollsgalan" som sändes i söndags var som vanligt briljant. Vilken passning till Hedvig Lindahl och damfotbollen...
      
     

Kommentarer
Postat av: Simon

Superbad = Superdålig

2007-11-14 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0