Till sist...

...så här kan det se ut när självklar kärlek uppstår just där och just då.
image3

Tänk vad lite öl, vin och charader kan göra för hjärtat...

För övrigt så tar jag tillbaka det jag sa om Köpings-artikeln.
      Efter att ha sett den i tryck så kan jag konstatera att det är dynga. Total dynga. Två punkter fattades, ordet "i" fattades, och ordet "serieledning" saknade ett e.
       Alldeles för många fel, och varje gång jag inte skriver en fantastisk artikel så lossnar en del av mig och svävar iväg.
      Som tur är så är jag fortfarande så gott som hel...

Kommentarer
Postat av: carljohan

Tycker att bilden liknar en sista kyss innan du försiktigt ska avlossa ett skott med pistolen du riktar rakt mot mitt hjärta, bara för att jag blev så ful på bilden...

Men annars var den rätt kärleksfull håller jag med om =)

2007-11-16 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0