We have contact...

Så var man då nere i träsket.
     Efter många om och hur och men så trillade man dit. Ett angeläget fall, måste jag säga.
     "Varför inte tidigare?", undrar kvinnan bakom mig i livsmedelsbutiks-kön.
     "Hade inte tid...", svarade jag, och blev själv lika förvånad över svaret som kvinnan bakom mig i livsmedelsbutiks-kön.
     "Varför just nu?", frågade barnet som kom springandes över skolgården.
      "The time is right...", väste jag fram, och den här gången blev jag inte förvånad över svaret.

Detta är bara början. Första delen av en stor och vidsträckt plan. Första delen på något stort.
       Vad de andra delarna är kommer att visa sig så småningom...

Så var man då nere i träsket.
       Tänk att träsket kan vara så vackert ändå.


Mycket nöje!
J.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0