Apu apu...

Oh boy, ni var många som svalde det.
     Vampyren, Bläckfisken, Lagledare Körberg - april april era dumma sillar, jag kan lura er vart jag...villar.
     Även om jag helst av allt i världen (nåja...) vill åka till New York så ska jag inte göra det. Inte den 28:e augusti, åtminstone.
     Ha ha, den som svalde det hårdast var nog Vampyren. Den tokiga jäveln kollade till och med upp vad flygbiljetterna skulle kosta för att åka dit.

Tänk om han hade bokat, förresten...
     Fan vad arg jag skulle bli?!

Kommentarer
Postat av: S

April April På dig själv.. Haha, jag kollade aldrig vad en biljett kostade.. Där fick jag dig allt!

2008-04-03 @ 07:19:21
Postat av: P

phö! jag gick aldrig på ditt smutsiga lilla skämt!

2008-04-03 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0