Division 3-premiär

Det ska bli oerhört roligt att bevaka Arboga Södras comeback i division 3 imorgon.
    Enligt tränare Jotte har laget blivit jävligt mycket bättre sen förra säsongen, trots att det är i princip samma trupp, och när han fick betygsätta sitt lags delar och egenskaper så var det idel höga betyg. Ingenting sämre än "bra". Glenn Schön är "kanske länets bästa målvakt" och Mikael Wiker är "kanske länets bästa mittfältare" - enligt Jotte.
    Hmm, hmm, hmm.
    Jag kan inte tolka det som någonting annat än att allt annat än avancemang till tvåan är fiasko för Södra.
    Vilka idioter. Södra åker ur. Kom ihåg att jag sa det.

Annars kommer det bli såååå kul att få ringa till Tony Andersson för att höra hur det gått i Köpings match.
    Fy fan, jag får kväljningar bara jag hör hans namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0