En geggig dag i april

2-2 mot Strömtorp.
Det blev en märklig match - för egen del. Jag hade hoppats - och trodde - att jag skulle få starta, men istället var det en utvisning på den hormonstinna Solis som fick in mig i matchen. Lagomt kul - även om det självklart var helt jävla underbart att spela igen.
Ouppvärmd och oförberedd - därför tog det ett tag att komma in i matchen. Men till andra halvlek blev det något bättre, även om vissa bollar inte riktigt for dit jag ville.
Planen i Valskog var en ren jävla åker - mjuk och brun - så att spela någon vacker och underhållande fotboll var det inte tal om. Nej, det var "kötta" eller "köttas" - 'park pollen åt hälvete, typ.
Om jag blev något visare angående min status i truppen?
Icke.

* * * *


Däremot vann vi mot IFK Norrköping idag med 4-0, och efter en sådan seger är det bara att börja inhandla varorna som krävs för en guldsmakande pyttipanna...


Kommentarer
Postat av: C

"vill ge extra beröm till vår junior Linus Larsson som gör en mycket bra match idag, det är kul att se att våra juniorer tar för sig när chansen dyker upp. Vi skall inte glöma Kjällberg i kassen, mycket bra räddningar. Nu får dom andra mv se upp en ny keeper är född.
Mikael Milovanovic Tränare"

Vafan, kom igen nu..Både du och Ante i kylan va!? =)

2008-04-13 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0