Humor

Det här är roligt. Väldigt roligt.
     Men frågan är: får man skratta åt detta?
     Svar: ja. För jag skrattar inte åt Roland, eller, ja...det gör jag väl egentligen - men vad jag menar är att jag inte skrattar åt Roland som en töntig människa. Jag skrattar åt en hängiven varelse som dansar väldigt roligt, och som har rolig frisyr.
     Det, i kombination med att han är övertygad om att han dansar väldigt hippt och fränt, gör att det blir otroligt lustigt. Jag sitter hela tiden och väntar på att Robert Gustafsson ska dra av sig masken - men det gör han aldrig. Det är på riktigt.
     Killingänget hade aldrig gjort det bättre.
     Så ja, man får skratta åt det.







Kommentarer
Postat av: Hilke

hehe, d der så eg hin dagen.. han må jo bare være programmets morsomste!!

2008-04-02 @ 16:42:02
Postat av: jone

ja, fan vilken genomskön kille...
tänk att få dansa med honom på krogen ;)
man skulle ju bli knäckt...

2008-04-02 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0