Let's kick it

Idag smäller det.
    Seriepremiär i division 4 mot Franke. Det är inget supersoligt väder ännu, men jag hoppas ändå på mycket publik på Runevallen.
    Lär bli bänken för min del, men jag hoppas innerligt på spel - och på tre poäng.

Sedan är det marknad i Kungsör - vilket man måste gå på en sväng. Det spelar ingen roll om det bara är skit - det är tradition. Chips, karuseller, prutt-spray, smällare - you name it.

Jag ska även jobba lite grand.
     Förra helgen var det STCC - och denna är det invigning av en motorcross-bana i Arboga. Jag börjar bli en riktig Mulle Meck-kille.
     Sedan ska jag också bevaka premiären av damtrean i Munktorp - och ringa till Jotte för att höra vad han har på hjärtat.

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till boys! 2-0, Sigge 1, Tero 1...

2008-04-26 @ 14:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0