No 1

Jag vill ju som sagt ha struktur på saker, alltså ett "världens bästa..." av allting. Därför har jag länge gått och funderat på vilka som är roligast - Filip & Fredrik eller Killinggänget?
     Förut har det alltid, alltid, alltid varit solklart Killingarna, men i och med Filip & Fredriks framfart de senaste åren så började jag vackla.
     Det började med Ursäkta röran (Vi bygger om) och tog sedan fart på allvar med High Chaparall och 100 höjdare. När sedan Grattis världen - som fortfarande är det bästa de gjort - kom så var jag såld. Ett herrans liv, Boston tea party och Myggan höll sedan magin vid liv - och här är jag nu.
     Men. Jag har nu insett att det inte går att jämföra med Killinggänget. Det är inte rättvist. De spelar egentligen inte i samma liga.
     Trots det är de bäst och roligast. Killinggänget.
     
Om man någon undrar varför Killinggänget är världens roligaste - titta på det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0