Odd

Ja, vi vann ju... Med 3-0 mot Valskog, med b-laget. Men va fan...vad hände egentligen?
    Jag var en katastrof. Eller, jag var ju inte Gary Sundgren-dålig - men mot ett lag som Valskog ska varje spelare i b-laget kunna spela jävligt bra.
    Det gjorde inte jag. Jag vet inte hur många långbollar som jag slog bort. Säkert ett tiotal stycken, och det såg likadant ut varje gång. Jag siktade in mig på en yta, tittade på bollen och sparkade iväg den. Men istället för att bollen gick sånär som dit jag ville så skruvade den sig varje gång i en båge åt höger. Varje jävla gång!
    Tillslut blev det bara komiskt. Jag blev inte ens förbannad - snarare fascinerad. Varje jävla gång, liksom.
    Visst var det en fruktansvärt dålig plan, men...nej, jag vet inte. Det... Jag.... Eller... Jag menar... Nej...
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0