Positivt överraskad

Igår lanserades bröderna Schulmans humorsite 1000apor.se.
     Som den motståndare till bröderna som jag är så var jag ju tvungen att kolla upp skiten. Men - det var faktiskt inget skit. Det var bra. Roligt och fylligt.
     Min enda invändning är att det påminner extremt mycket om Killinggängets gamla site Spermaharen. Lite dåligt mycket, faktiskt.
     Sedan har ju Killinggänget börjat blogga på siten också - trodde de flesta... Men icke. Min första reaktion var "Va? Det här kan inte stämma." Men det var så bra gjort så jag började tro på det. Men allteftersom dök det upp små signaler som förkunnade att det inte stod rätt till. Till en början skulle Andres Lokko aldrig sjunka till en så patetisk låg nivå som att blogga åt Schulmans. Sedan skulle Robert aldrig haft tid - eller lust, "Schyfferts" språk påminde inte alls om hans egentliga språk, och Johan Rheborg framställdes som en bloggtönt utan den minsta självinsikt. Kort och gott - som den totala Killing-vetaren som jag är, så anade jag ugglor i mossen. Så kom dementin igår på expressen.se. Bloggen är fejkad.
     Lycka. Ordningen är återställd.
     Vore väl konstigt annars - med tanke på den blåsning Schyffert bjöd Alex på i samband med hans 40 års-kalas.

Utöver det är det en klart godkänd sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0