Röd tanke

Varje måndag är likadan. Varje måndag tänker jag på Riddarna. Eller, längtar efter Riddarna, rättare sagt.
    Ofta är det så att vi haft en "bäst" helg tillsammans - och eftersom måndagar alltid är lååånga och seeega så brukar det alltid finnas tid att tänka. Tid att minnas. Tid att längta.
     Det är nog svårt för folk att förstå vad vi i Riddarna har tillsammans. Det är en ömsesidig vänskap, men framförallt en stor kärlek. Kärlek som många antagligen inte upplevt, och kanske aldrig får uppleva.
     Egentligen är det inte kärlek heller. Det är någonting annat. Någonting mycket större.
     Därför tänker jag alltid på Riddarna på måndagar.

image221


*   *   *   *

Till sist, en helt annan grej...
    Jag vet inte inte om jag är kär eller galen - eller båda delarna.

Kommentarer
Postat av: C

Vackert skrivet, exakt så jag tänker varje dag=)

P.s. solat simon?=)

2008-04-15 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0