Veckans frisyr

Så har vi då kommit fram till slutstationen. Vi är framme vid nuet.


image235

               


Så här tänkte jag: Jag fick en snilleblixt på nyårsafton uppe i Sälen med Riddarna. Jag skulle återigen snagga huvudet. Först testade jag en mohikanfrilla - men den blev mer cool än snygg, plus att Vampyren sabbade den genom att raka bort "nackhåret".
     Så då var jag kal igen, vilket var skönt. Efter en kort tid hade håret vuxit ut till en mer "normal" kort frisyr, och det gick då att greja lite med håret. Men tillslut var det för långt - och då åkte rakapparaten fram igen. 4 mm på sidorna och 3 mm på toppen. Det var väl för drygt en månad sedan - och den stora bilden visar hur jag ser ut idag.
     Jag kommer att fortsätta raka på det här viset fram till sommarens slut - vilket gör den här frisyren (fast lite kortare då) till sommarfrisyren 2008. Därefter kommer jag att spara ut håret i minst ett år.
     ...och det går ju inte att komma ifrån att jag är en sexy motherfucker. Jag menar - fan vad snygg jag är.

Det var alla frisyrer.
     Tack för det enorma intresse ni visat under denna egenkära tripp - och tack för alla mail och brev. Jag glömmer aldrig.
     Nu är frisyr-resan slut.
     Hår hår.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0