Weekend

Nej, Köpings-matchen blev ingen rolig historia. Dåligt spel och 3-0 i baken. Blä!

B-laget lyckades i alla fall vinna idag - om än mot lite mindre kvalificerat motstånd. Värhultas A-lag skulle tas an och det slutade med en 4-0-seger. Spelet var bitvis skrämmande dåligt, nästan pinsamt, men vi vann åtminstone.
    För moi gick det väl hyfsat. Har spelat betydligt bättre - men också betydligt dåligare.
    ...och jävlar i mig om jag inte var nära på att göra mål också. Skulle ha varit första målet på nästan 30 år. Uj, uj, uj - hur skulle det se ut?

Annars var jag hemma hos fru Blomberg ikväll. Skulle käka pizza och kolla på en hejdundrande läskig film - trodde vi, Men fy fan, Live feed var allt annat än läskig. Eller som Anna sa: 
- Det är som en porrfilm med handling.
     Ja, lite så var det, och ett och annat avhugget huvud också.
      Istället för rädsla - skratt.
 

Kommentarer
Postat av: C

"men också betydligt dåligare."

Du som är journalist, ska det inte skrivas "betydligt sämre" ?

2008-04-07 @ 10:14:04
Postat av: Morgan

Just det...:)

2008-04-07 @ 13:02:16
Postat av: jone

självklart är det så, c...
men även världens bästa kan få slint i hjärnan...

2008-04-07 @ 13:29:19
Postat av: C

Jag vet, du är grym för det=)

2008-04-08 @ 01:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0