Åååååh, minnen...

Det här är verkligen ett stort ögonblick. Detta, mina vänner, är ett moment som ni för alltid kommer att bära med er i resten av era liv.
     Här har ni min allra första låttext i detta liv. Jag skrev den tillsammans med min dåvarande bästa kompis Robin Pettersson - och helst av allt skulle jag vilja sjunga den för er, så att ni hör den fantastiska melodin.
     Jag ger er: Ett ljus det brinner inatt

Ett ljus det brinner inatt

Ett ljus det brinner inatt
och jag kan höra det brinna ännu
och jag kan inte släcka det för

Ref
Ett ljus det brinner inatt
och jag kan inte släcka nej
inte släcka mitt ljus
För om jag släcker mitt ljus
kan jag bli förlorad
och jag brinner upp
för ett ljus som brinner
för ett ljus som brinner inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0