Back from Whalewood

Var och dömde i Valskog nyss. KBK's P93-lag hade någon turnering, och jag fick äran att döma en match mellan Irsta och Täby. Irsta vann med 4-0 - och jag förlorade en timme av mitt liv.
     Här hemma är huset återigen fullt av släkt. Att fylla 65 år är tydligen en "big deal". Jag vet inte om jag tycker att det är så speciellt.

Annars väntar en ny match ikväll för moi. Med b-laget. Bortamöte med Franke i Västerås kl 19.00. På en söndag? Ja...
     Förhoppningsvis får vi ett bra lag, eftersom ett par spelare från A-laget är avstängda inför nästa omgång. Det är i alla fall tanken - och om vi inte får ett bra lag så är det verkligen sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0