Celebrity-spotting - i efterskott

Ey! Till alla Riddare.
     Kommer ni ihåg när vi var på Spy Bar förra året? Kommer ni ihåg att jag såg endast en kändis - den där killen som spelade musik i SVT-programmet Bingo Royal? B-kändis, konstaterade jag då.

     Well - denna snubbe är idag ingen B-kändis. Vet ni vem det var? Andreas Kleerup.

     Då var han ju inte känd - och när han sedan slog igenom så kopplade jag inte att det var samma kille som spelade musik i Bingo Royal. Men det var det ju.
     Till mitt försvar så hade han en annan frisyr och mindre skägg då.

     Ha...

By the way. Hans uttalande i Aftonbladet förklarar en hel del angående hans insats i programmet.
     Jag hatade honom då för att han var så jävla puckad. Men nu förstår jag varför.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3187540.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0