Glädje/Tårar

Glädjebeskedet:

Ronaldo stannar i United. Snorvalpen har äntligen kommit till insikt om vad som är bäst för honom. Efter ett samtal med Sir. Alex, ska tilläggas. Hi hi...
     Skit samma det som har varit. Han är klar nu, och det gamla kan läggas längst in i garderoben. Jag bryr mig inte, i alla fall. Det enda jag bryr mig om är att han nu fortsätter flyga fram längst kanterna.
      Glory, glory Man United!!!


Skandalen:

Inte så jävla konstigt att svenska lag aldrig går långt i Europa när det finns piss-##*/+¤*#-jävla-idiot domare från fucking jävla Skottland. Nu för tiden räcker det alltså inte med att spela bra - man måste också ha turen att få en domare med stake. Hur fan man kan blåsa straff i ett sådant läge är för mig oförklarligt. Visst, Hjalmar vispar med armarna - men om inte idiotjäveln är 110 % säker på att det är straff så ska han för helvete inte blåsa.
      Britt-jävel! Vad tror han att det är för nivå? Det är ju för fan the fucking Champions Leauge!!!!
      Att han sedan ändrade sig efter att ha sett reprisen efter matchen gör ju bara det hela mer sorgligt. Jag lider med alla Blåvitt-spelare - allra mest med Hjalmar.
      Men ingen kan säga att vi inte försökte. En hedersam förlust. MEN FAAAAN ALLTSÅ!!! Hoppas nu verkligen att britt-jävel aldrig mer får dömma internationellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0