Injury

Nu vet jag hur det känns att ha en bruten foten. Det måste vara så här.
     Under gårdagens match hamnade jag i en närkamp, varpå jag fick 200 kilo Fredrik Gustavsson på min högerfot. Smärtan var total. Jag inbillade mig att det skulle gå över och efter en tid gjorde det faktiskt inte lika ont längre.
     Men så ställde jag mig upp ifrån min sedvanliga liggposition framför teven - och i samma sekund som blodet rann ner i högerfoten så kom smärtan tillbaka. Nu 100 gånger värre. Det gick knappt att "sova" på fothelvetet.
     När jag vaknade idag så var smärtan borta - och där höll den sig hela dagen. Men så kom träningen. Att springa gick bra - att nudda bollen med högerfoten gick inte lika bra. Det gick inte alls.
      Så nu går man här med en bruten fot. Hoppas bara att det har gått över till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0