Pics

Som jag nämnde tidigare så blev jag positivt överraskad över kameran på min nya mobil.
    Här är ett urval av vad jag fångat på bild hittills.


   - Är det fest, eller?

  En morgonkaffe...

   ...i vänners goda lag.

   Jag sa "le", dummer.

   Inte på långa vägar The Hoff 

   Blondie Bubble Boy

   Gaylekar i vattnet




Vilka är det som ligger i myshörnan, månne? Jo, Bröderna Brothers såklart.
      Här får Pakanen Sr öm vård av den perverse Vargen.



Bot-mannen får...inte lika öm vård av Fru Varg.



Vackert




Fille mitt i maten. Det tog sin lilla tid, men på 14:e försöket så fastnade han på bild. Jag måste berömma Filles tålmodiget och hängivenhet. Han ville verkligen vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: CJ

Är det verkligen bara 2 MPIX?

2008-08-29 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0