Kvällen då elva pojkar fick upprättelse

Jag trodde faktiskt att gårdagens händelse skulle passera så gott som obemärkt förbi - men på kvällens träning så visade Bellman vad han tyckte om saken, tillsammans ett par andra grejer. Rejält.
     Det sägs ju att det blir "hårtorken" ifrån United-tränaren Sir.Alex ifall någon i laget beter sig på ett sätt som han inte tycker om. Men det här var någonting annat. Jag skulle vilja se det som ett wake-up-call - och jag hoppas för allt i världen att en del i laget tog till sig av kvällens föreläsning. Annars kan det, som Bellman mycket riktigt sa, sluta jävligt illa.
     Det var ett laddat ögonblick - men jag både tror och hoppas att det kommer att betyda guld i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0