Lite om mycket...

Bögig tröja? Det kan vara det mest horribla jag någonsin hört - om det inte hade varit för att det kom ifrån Stiffa... Karln har inte "det där" för att kunna fälla en sådant utlåtande.

* * * * *

Scrubs är bäst igen. Just nu.

* * * * *

Jag vet inte varför - men så fort jag hör ABBA-låtar nu för tiden så får jag gåshud. Jag fick det på Mama mia - The movie - och jag fick det på kvällens Allsång på Skansen, där det var ABBA-tema. Vilka fantastiska låtar!

* * * * *

På tal om Allsångs-finalen...
     Robert Gustafsson visade vem som utan tvekan fortfarande är Sveriges roligaste person.
     Han gjorde det genom en ny imitation av Tony Rickardsson - och han är fortfarande inte bitter. Nääääää, det var ju jäääättekuul att komma tvåååa i Let's dance.
     Helt makalöst roligt. Ett geni.

* * * * *

Jag antar att det inte var så många som kom ihåg Falcon crest?

* * * * *

Imorgon kan bli en fantastisk dag. Inte bara för att det vankas kräftskiva med Riddarna...

* * * * *

Jag tror att det är någonting fel med min mage. Det kan inte vara normalt att tömma ventilen så ofta som jag gör. Så jävla mycket kaffe dricker jag inte.

* * * * *

Varför kommer aldrig Tropic thunder?
    ...och jag längtar tills Austin Powers 4. Den är i manus-process.

* * * * *

Underhållning med J-dog och Stiffa? På ett 25-årskalas?
    Skulle kunna bli världens bästa kväll. Men dessvärre också världens sämsta.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0