Nattuggla

Igår försökte jag få till en någorlunda hyfsad rutin. Ni vet den där: tidigt i säng på kvällen, tidigt upp på morgonen-rutinen. Nåja, om man nu kan kalla elva på kvällen för "tidigt i säng".
      Skit samma, klockan elva bestämde jag mig för att nanna. Men först skulle jag bara zappa igenom alla tv-kanaler. "Ojdå, Sex & the city... Hmm, jag kollar fram till reklamen, sedan går jag och lägger mig. Ah, reklam, ska bara borsta gaddarna först... Så, läggdags... Jaha, där var reklamen slut. Kolla en minut bara... Så jävla bra serie. Skit samma, jag kollar klart."
      Kvart över tolv var jag i säng. Kunde jag somna då? Of course not. Det är ju då jag börjar fundera över saker och ting. I typ en och en halv timme, eller så...
      Men - jag lyckades ändå pallra mig upp hyfsat tidigt i morse. Nämligen klockan tio, vilket är två timmar tidigare än vanligt. I och för sig ringde telefonen, men det hör inte hit.

Kommentarer
Postat av: P

fan svårt att slita sig ifrån SATC, sjukt! trodde jag aldrig om den serien.. sen lagom tills det är slut så börjar ju Conan O'Brien..

det är jobbigt att lägga sig nu för tin'..

2008-08-05 @ 12:27:27
Postat av: j-dog

I told you, boa'...grym serie, och - man lär sig alltid något nytt i varje avsnitt ;)

2008-08-05 @ 12:38:58
Postat av: P

a'hala ma brotha! och det är en del naket snask oxå tihi..respect!

2008-08-05 @ 14:36:50
Postat av: P-did-he

a'hala ma brotha! och det är en del naket snask oxå tihi..respect!

2008-08-05 @ 14:37:49
Postat av: ja-hay-man

dude...I heard you the first time...

2008-08-05 @ 14:40:29
Postat av: P-did-he

word..I fuckt it up

2008-08-05 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0