Nu är det inte kul längre...

God morgon...
    Nu är det illa. Jävligt illa!
    Inte nog med att det är svårt i verkliga livet - men nu kan jag inte inte ens få de tjejer jag vill ha när jag drömmer! Då är det illa. I mina drömmar brukar det alltid bli som jag vill.
    Så här var det... Jag drömde att jag träffade en tjej (som påminde väldigt mycket om en person jag mött tidigare) och jag tror att vi skulle ha idrott - men plötsligt befann vi oss på Thor Modeén-teatern, innan vi i nästa skede var ute på T-bryggan vid Skillinge. Skit samma, under denna tid som det tog att komma ut till T-bryggan så lyckades jag komma väldigt nära tjejen - och jag blev såklart förälskad.
    Vad händer då? Vad ser jag då?
    Jo, plötsligt börjar Mr.Tequila flörta med henne - och hon faller för det. Helt plötsligt är de på väg därifrån, de går långt bort, och jag vill fan inte veta vad de ska göra.
    Skit också!!! Du ska ge fan i mina drömmar, Mr.Tequila. De är allt jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0