One for the team...

Så var den femte och sista matchen avklarad. B-laget vann med 1-0 mot BK 30 borta, efter en match som inte kommer att gå till historien som en rolig eller välspelad match.
     Det var en typisk 0-0 match, där vi av en slump gör mål tio minuter ifrån slutet efter att en utspark ifrån Stiffa nått fram till Källberg Jr - som i sin tur knäade/benskyddade in bollen i mål.
     Matchen gick på konstgräs, vilket blev en pärs för mina redan sargade ljumskar. Plus min brutna fot...
     Jag vet att jag borde vara ung och pigg och fräsch. Men icke.
     Några avbytare fanns det inte heller, då Linnet valde att kliva av efter halva första halvlek - med sviter från ett slagsmål i E-tuna igår kväll. Från och med nu kallas han för Läppen.
     Jaja...det blev one for the team.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0