Rättelse

Fel av mig. Damfotbollen var inte ikväll - den har redan spelats.
     Kul, fick man se matchen i highlights. Men det blev förlust, 0-2, som väntat, om än efter vad som tycks ha varit en bra match ifrån Sverige. Jag vet inte. Det enda jag vet är att tyskorna fick in 1-0 i första förlängningskvarten, och 2-0 strax innan slutet.
      Surt - så nära har väl Sverige aldrig varit att slå Tyskland.

Däremot såg jag även highlights ifrån handbollsmatchen mellan Sverige och Tyskland - och det verkar ha varit en riktig rysare. Sverige vann knappt, 27-26, och det var spännande ända in på sista sekunden. Synd att man missade det.


Kommentarer
Postat av: Schefen

Koncetrera dig på morgondagens batalj istället för att kolla OS..

I morrn lirar du från start iaf om jag bestämmer.

LADDA......LADDA......LAAADDAAAA....

2008-08-15 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0