Sümmer igen...

Aaaaah - gat däm it!!!
     Känner mig helt orkeslös. Jag fattar inte varför - det är fint väder ute, helg och...allt. Skumt.

     Idag kirrade jag i alla fall en nu mobiltelefon, and I will show it to you later. Jag blev hyfsat nöjd. Sedan åkte jag och Kaggen ner till Ekudden för att kolla lite på beach volleyboll-turneringen. Mycket folk och härligt varmt, det är inte man inte bortskämd med i Kungsör.
     Senare ikväll blir det till att ta sig ner dit igen- eftersom att Kungsörs årliga "öltält" utspelar sig denna helg. Får hoppas på lika mycket folk då. Detta är första gången på tre år som vi fotbollsgrabbar kan gå på öltlältet, då vi tidigare år haft match dagen efter - vilket gör att jag ser fram emot det jävligt mycket.

Hmm...nu ringde Vampyren. Riddar-samling hemma hos Kaggen. Nu!
     Under tiden som jag har skrivit det här har min orkeslösa inställning försvunnit - och plötsligt är jag laddad till tusen. Fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0