Tv-themes

Dags för en ny superhjälte-serie - om än av det mer gamla och mänskligare slaget.
     Zorro har alltid varit en av mina favorit-hjältar - tillsammans med Batman, Turtles, Spindelmannen och Stålmannen - och det var i den här serien ifrån början av 90-talet som jag för första gången fick upp ögonen för honom. Min vän Simon Söderholm hade Zorro på VHS, och varje gång vi lekte så tvingade jag honom att plocka fram den. Några år senare började Kanal 5 visa serien, vilket gjorde det lite lättare att titta på det.
     Skit samma - den här Zorro-serien är bättre än alla filmer som gjorts, och en av de serier som snurrade flitigast hemma hos mig i mina yngre dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0