TV-themes

Det här introt har jag förhoppningar på. Jag hoppas innerligt på att Kaggen kommer ihåg den här serien. Det var nämligen han som introducerade den för mig.
     James Bond Jr. var en tecknad serie om en ung James Bond. För mig och Kaggen, som inte var mer än tio vårar, så var detta en väldigt häftig serie eftersom det var spänning, fartfyllda äventyr och hjältebravader.
     Jag kommer inte ihåg så mycket mer om själva serien - men jag minns att jag uppskattade den de gånger jag hade möjlighet att titta. Det var nämligen inte alltid, eftersom att familjen Björklund inte förfogade över TV 3, där serien visades.
     Men det gjorde familjen Carlsson. Jag vet inte hur de gjorde de, men lik förbaskat hade de TV 3.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0